Nieuws

Adwise en Kees Smit Tuinmeubelen winnen ‘Beste Mobile Campagne’

Adwise en Kees Smit Tuinmeubelen zijn in de prijzen gevallen bij de Dutch Search Awards 2018. Samen hebben ze de award voor ‘Beste Mobile Campagne’ gewonnen. Donderdag 22 november heeft Adwise tijdens een feestelijke uitreiking in DeFabrique te Utrecht de prijs in ontvangst mogen nemen uit handen van presentatrice Tess Milne.

De case voor Kees Smit Tuinmeubelen was onderscheidend en innovatief dankzij een optimale omnichannel ervaring. De campagne richtte zich op klanten die eerst online inspiratie opdeden, vervolgens in de fysieke winkel het product testten, maar een aankoop uitstelden.

De uitdaging voor deze case was om online en offline winkelen te integreren en de klant een betere omnichannel ervaring te bieden. Een trotse teamleider Online Marketing aan het woord: “We hebben de titel van vorig jaar geprolongeerd! Deze prachtige award is opnieuw een bewijs van de uitstekende samenwerking tussen Adwise en Kees Smit Tuinmeubelen. Met nieuwe interactieve productborden in onze Experience Stores XXL hebben we onze klanten kunnen voorzien van nóg betere en meer productinformatie, zoals beoordelingen en video’s.’ aldus René Nijmeijer.

bron: https://www.keessmit.nl/blog/dutch-search-award-2018/